פעם, כשהיית רוצה לפרסם את העסק שלך היית פונה לדפי זהב ומפרסם את עצמך בגדול, הרי כולם היו ניגשים לדפי זהב כשהם היו רוצים לקבל שירות מסוים, לא הייתה דרך אחרת.
היום יש אינטרנט. באמצעות האינטרנט אנשים נחשפים לעסקים רבים ובקלות רבה. לא צריך לעשות יותר מדי פעולות כדי למצוא עסק בתחום מסוים וחיפוש קצר בגוגל מוצא לך מגוון רחב של עסקים שמתאימים בדיוק בשבילך ובאזור מגוריך. אבל, וזה אבל גדול, אם אתה בעל עסק ואין לך אתר אינטרנט אז סביר להניח שתיעדר מרשימה זו של עסקים.
מה עושים? בונים אתר אינטרנט
כשיש לך אתר אינטרנט, אתה שם את עצמך בשוק הרחב של לקוחות פוטנציאלים רבים הנמצאים בו. ברגע שיש לך אתר אינטרנט תוכל להציג אותו בכרטיס הביקור שלך, בפרסומות נוספות וכך אתה לא רק מגדיל את החשיפה של העסק שלך אלא גם עוזר ללקוחות שלך לקבל מידע עליך וללמוד על העסק שלך יותר לפני שהם פונים, כך ייחסך לך זמן רב במתן הסברים או בהצגת עבודות הממחישות את השירותים שלך. בניית אתר אינטרנט בהחלט משתלמת. אמנם מדובר בהוצאה של אלפי שקלים באופן חד פעמי בנוסף לאחזקה החודשית, אך כשמשווקים את האתר ומגיעים לקוחות, ההכנסות גוברות על ההוצאות.
קידום האתר – השקעה משתלמת
אז נכון שאתר אינטנרט לא מקודם יביא פחות לקוחות, אך ניתן לקדם את האתר שלך בעצמך לבד ללא הוצאות. יש ברחבי האינטרנט מספיק מדריכים וכל אחד יכול ללמוד לקדם אתר לבד. עם זאת, עבודת הקידום דורשת הרבה זמן וסבלנות, מחקר וניתוח שיכולים להיות מתישים וקשים. גם אנשים שעוסקים בתחום לא מתמודדים בקלות עם עבודת הקידום כי זהו אחד התחומים הכי פורחים כיום וכל אחד רוצה להיות מס' 1. על כן התחרות קשה, אך משתלמת.