לפני כ-3 חודשים פורסמו ידיעות אודות שירות חדש שגוגל משיקה עבור מפרסמים, המספקים שירותים בבית הלקוח. לשירות החדש קוראים בפשטות Home Services Ads או בקיצור HSA.
המודעות האלו מתאימות לנותני שירותים שאין להם משרד או חנות פיזית, ושאופי השירות שלהם הוא בהגעה לבית הלקוח – שרברבים, חברות הובלה, וטכנאי מחשבים כמובן עולים לראש ראשונים אבל גם מטפלים שאין להם קליניקה יכולים להרוויח משירות שכזה – פיזיותרפיסטים, רופאים ודיאטנים שעורכים ביקורי בית ותחומים עיסוק נוספים.
איך זה נראה:
לאחר לחיצה על הקישור שבתחתית המוביל לחיפוש הנדימנים נוספים, נפתח החלון הבא:
החלון הזה מאפשר בחירה מרובה של בעלי המקצוע (עד 3) העונים להגדרות שלנו מעבר למיקום (דירוג, ניסיון, רישוי וכיו"ב). לאחר סימון בעלי המקצוע מתקבל החלון הבא:
כאן אפשר לבחור את דרכי התקשורת המועדפים עלינו לחזרה (בדוא"ל, שיחת טלפון או הודעת טקסט)
המשמעות של המהלך הזה עשויה להיות משמעותית מאוד עבור נותני שירות קטנים והופך בעצם את גוגל לראשונה למתחרה ישיר אמיתי באינקדסים כאשר ביחד עם מהלכים קודמים של גוגל כמו פריסת רשת סלולרית עצמאית משלה, אפשר לראות את הכיוון העסקי אליו הולכת החברה, שתספק תוכן משל עצמה במקום לתווך בין הגולש ליצרני תוכן ברשת.