תקציר מאמר מתוך אתר
פתיחת משרד פרסום יכול להיות עסק מאוד מרגש, אבל זה דורש רמה גבוהה של אחריות ושיתוף פעולה בין העובדים, הלקוחות והמדיה. אנשים רבים שוקלים לקחת את מסלול היזמות לפתיחת משרד פרסום, אך זוהי דרך מסוכנת, במיוחד אם לא תגדירו מהי הצלחה בעיניכם.
אתם לא חייבים למכור מוצר ייחודי, אבל אתם צריכים להציע שירות יחיד מסוגו.
כל אחד יכול לפתוח משרד פרסום, הכל תלוי בגישה שלכם ובמצבכם הפיננסי. התחרות תהיה קשה, ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לנוח על זרי דפנה. להפך, בהתחלה אתם צריכים לעבוד מאוד קשה.
לפני שתעזבו את העבודה שלכם ותפתח משרד פרסום משל עצמכם, עליכם לשאול את השאלות הבאות:
1. האם אתם מחויבים? אתם צריכים יותר מ"רעיון טוב" כדי לפתוח משרד פרסום. זה דורש זמן, כסף ועבודה קשה.
2. האם יש לכם את השותפים הנכונים? חברים לא תמיד נחשבים לשותפים עסקיים טובים, בחרו שותפים פוטנציאליים בצורה אובייקטיבית ככל שניתן.
3. האם עשיתם מחקר כדי לודא שיש ביקוש למוצר או השירות שלכם? ייתכן שיש לכם רעיון גדול, אבל לכמה אנשים נוספים יש את אותו הרעיון.