ביזנס סיטי

עיצוב חנויות

למה בכלל לעצב חנות?

בשנים האחרונות אנו למדים שהמציאות הדינמית שלנו משתדרגת יום-יום.

הטכנולוגיה פורצת כל רעיון אפשרי, עסקים חדשים נבנים, המדיה החברתית גדלה, חברות סטרטאפ מגוונות וגימיקים בועטים מתחרים זה בזה.

כיום, המוצר הוא רק המטרה הסופית, הרעיון, הבסיס, אבל מה לגבי הדרך?

זה לא סוד שהעין האנושית נמשכת לדברים יפים, לאסתטיות, לאופן שבו הדברים מוצגים, אנחנו קודם בוחנים איך הקנקן נראה, ורק אז בודקים מה יש בתוכו.

אפשר להבין את זה מטיול קצר בקניון, במקום המרכזי בו מוכרים לנו אשליה בשקית, ככל שהחנות תהיה יותר אטרקטיבית לעין, מעוצבת אחרת, שונה מכל החברות ליידה, כך תמשוך יותר תשומת לב.

ככל שחווית הקנייה יותר נעימה ומשלבת בתוכה את הרעיון, כך יקנו יותר. היחס הוא ישיר.

תכנון יצירתי של החלל המסחרי, תוך מחשבה על קהל היעד, הקונספט, איכות המוצר ונראותו

משפיע ישירות על ההצלחה עסקית.

איך מתחילים?

כל חנות היא רעיון ייחודי. המוצר הוא השחקן הראשי על הבמה, והעיצוב הוא הבמאי, הוא זה שקובע את סדר הדברים והאופן שבו הם מוצגים.

לכל חנות מאפיין משלה שמבדיל אותה מהשאר. חנויות המותג מעוצבות באופן אקסלוסיבי, בחלל נקי, עם אביזרים נוצצים במיוחד,

המציגות מוצר יוקרתי ומתרגמות את זה לעיצוב זוהר.

לכן, יש להכיר בערך המוסף הראשוני של העסק. מה הרעיון העומד מאחוריו, מיקומו ומי אלו הלקוחות הפוטנציאליים.

לאחר מכן הרעיון מתורגם לשפה העיצובית, גיבוש קונספט יצירתי להצגה ולתכנון החלל, הקונספט נבנה בעזרת אנשי מקצוע, אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבים גרפיים ותקציבאים.

מכיוון שהעיצוב הוא כלי מכירה, הקונספט כולל תכנון אזורי תצוגה ואיזורי שירות, תוך מחשבה על העצמת תחושת הלקוח, נגישות, אווירה נעימה ורצון לחזור בשנית.

בהוצאה לפועל של התכנון, מעוצבים עזרי מכירה ייחודיים למוצר, מיתוג, שילוט, ריהוט, התאמת התאורה, צבעים, מיקום מוצרים וגישה נוחה.

כי בסופו של דבר, חשוב לזכור שהחושים שלנו מזהים במהירות חלל אסתטי ואיכותי, וכשנוח לנו, אנחנו קונים.

עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק, זהות המוצר וחיבור רגשי של הלקוחות אליו וכבר כולנו יודעים, ההשקעה תמיד משתלמת.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן