תהליך בניית אתר תדמית לעסק הוא תהליך מורכב הדורש מחשבה רבה אך בסופו של דבר קוצר את הפירות ונותן את התפוקה המתבקשת. בעידן של היום , כאשר גולשים רבים מקבלים את כל המידע שלהם מהעולם הדיגיטלי יש לשים דגש רב על בניית אתר תדמית לעסק אשר משדר את הגל הנכון של אותם גולשים, אתר שמעוצב, כתוב ונראה מקצועי כדי שהגולשים אשר נכנסו לאתר – ישארו בו.
אתר תדמיתי הוא הפנים של העסק במרחב הדיגיטלי
מיליוני גולשים נכנסים לגוגל ומחפשים מוצר או שירות מסויים לפי תחומי עניין, מחקרים מראים שלגולש לוקח כמה שניות להחליט האם האתר שהוא נכנס אליו שווה או האם הוא מקליק על האיקס ומחפש אתר אחר. עיצוב אינטרקטיבי לאתר תדמית לעסק היא המפתח כדי שהלקוח ישאר באתר, עיצוב אתר שכזה צריך להיות מזמין, נוח ושיוצר רושם ראשוני ייחודי.
הדבר הראשון שיש לשים דגש כאשר ניגשים לדף הבית של אתר עסקי היא תמונת הגיבור, תמונת הגיבור היא התמונה הראשונה שהלקוח רואה כאשר הוא נכנס לאתר, בין אם זה תמונה של המוצר, השירות, תמונה של אדם או בעל חיים יש צורך שהתמונה תשדר משהו אחר, משהו ייחודי, משהו שיפעיל רגש אצל הלקוח ויניע אותו לפעולה.
תמונה מוכרת, תמונה שמביאה פיתרון באמצעות יצירתי מוכרת הרבה ביותר. שילוב של ערך ומרכיב ויזואלי בתמונה אחת תהפוך את הגולש לקהל. תמונה מעודדת השראה, תמונה שממריצה לפעולה. כמובן, תמונת הגיבור היא שלב הכרחי בעיצוב אך יש לשים דגש לשמור על אותו קו בכל האתר, בכל הדפים והקטגוריות השונות. כדי לספק לגולש חווית גלישה אולטימטיבית, חווית גלישה שתוביל להמרות…ואיך עושים זאת?
תתאימו את האתר לאופי העסק
אתר מעוצב זה דבר נפלא, אך האם העיצוב תואם לאופי החברה? האם התבנית הנבחרת באתר מתאימה למה שהחברה רוצה לשדר? החשיבות של להתאים את אופי האתר לאופי העסק הוא קריטי והכרחי ולכן כאשר בוחרים לעצב אתר תדמיתי לעסק יש לשבת ולחשוב בסיעור מוחין משותף עם מעצב האתר ואיפיון מלא על הקונספט של העסק תעניק לעיצוב האתר ערך מוסף, ערך שיוביל להזדהות עם הלקוח והענקת ביטחון שהוא הגיע למקום הנכון שימלא את כל הצרכים שלו. אתר אשר מאופיין טוב הוא אתר שמוכר. וזה מה שכל בעל עסק רוצה לקבל בסופו של התהליך.