מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת מחשוב לעסק?

מאמר באדיבות יזמקו

כבעלי עסק, מוטלת על כתפיכם אחריות רבה. ישנם היבטים רבים של תמיכה לעסק שאתם צריכים לקחת בחשבון ואחד מהם הוא חברת המחשוב שתעניק תמיכה טכנית לחברה שלכם. אבל אולי אתם קצת המומים ממגוון האפשרויות הגדול שמציע השוק, ולא בדיוק בטוחים איזה סוג של תמיכה טכנית הכי יתאים לארגון שלכם.

שיטות לקרוב לקוחות

ספקים רבים שמעניקים תמיכה טכנית כחלק ממגוון שירותי מחשוב לעסקים מפרסמים את אתר האינטרנט שלהם כמקום שאליו ניתן לפנות כדי לקבל מידע על השירותים השונים הזמינים. יש ספקים שמציגים באתר מספר טלפון חינמי שבו יועצים יענו על שאלותיכם, בעוד שאחרים מעדיפים לשלוח לכם חומרי קריאה או תוכנות לניסיון.

כל זאת, על מנת לפתות אתכם להצטרף לשירות שלהם. אבל כשיש כל כך הרבה אפשרויות בחירה, איך בכלל תוכלו לדעת מה לשאול, שלא לומר במי לבחור?

הנה כמה שאלות שאתם אמורים לבדוק כדי שתוכלו להתחיל במשימה ולצמצם את אפשרויות הבחירה. בדרך כלל, הכי קל זה להתחיל ברעיון הכללי שמציעה חברת המחשוב לעסק שלכם, ולאחר מכן לפנות אליה כדי לדון בפרטים.

סוג התעשייה

לאיזה סוג של תעשייה משתייך העסק שלכם? צרכי התמיכה הטכנית יכולים להיות הרבה יותר תובעניים בחברה אחת מאשר בחברות אחרות. עד כמה תלויה החברה שלכם בשימוש במחשבים? כמה זמן אתם יכולים לפעול ללא ציוד מחשבים תקין? בנוסף, בדקו באיזה סוג של תמיכה טכנית משתמשות חברות אחרות בתחום התעשייה שלכם. אל תחששו להשתמש בהמלצותיה של חברה אחרת.

גודל העסק

כמה עובדים אמורים להסתמך על השירותים של חברת המחשוב? אם מדובר באנשים בודדים, סביר להניח שלא תזדקקו למעורבות מצד מערכת התמיכה הטכנית כמו חברה שיש לה אלפי עובדים. אם אתם עסק קטן מאוד אולי תוכלו להסתפק בתמיכה טכנית מקוונת בעלות נמוכה. אם העסק שלכם הרבה יותר גדול, ייתכן שתזדקקו לצוות תמיכה גדול שיעמוד לרשות החברה.

רמת המעורבות

כמו גודל העסק, לפעמים גם רמת המעורבות שתתאים לכם מבחינת התמיכה הטכנית, תלויה בסוג העסק שאתם מפעילים. למשל, אולי אתם עסק טכני מאוד שמפעיל מחשבים רבים, אבל יש לכם משאבים משלכם כדי לטפל ברוב התקלות הקלות, וזקוקים לחברת מחשוב רק לטיפול בבעיות מורכבות או גדולות יותר? כדי לקבוע את מידת העזרה שתזדקקו לה, אתם צריכים לבדוק כמה ידע טכני בתחום המחשב קיים כבר בעסק שלכם.

עלויות

הכינו תקציב. עליכם לדעת מה אתם מוכנים ורוצים להוציא על התמיכה הטכנית במחשבים. עליכם לדעת מהם תחומי התמיכה שהכי חשובים לכם ולהיות מוכנים לקצץ במקומות שאפשר. זאת, כדי לשמור על עלויות תמיכה במסגרת האמצעים הכספיים שלכם.

למרות שבחירת חברת המחשוב לעסק עשויה לקחת קצת זמן ומאמץ, התוצאות יהיו שוות את ההמתנה. על ידי מיקור חוץ של התמיכה הטכנית למחשבים של העסק אתם יכולים לצפות לשירות משופר ללקוחות שלכם, לשמירה על התדמית העסקית שלכם, להפחתת המתח בעבודה ולהפחתת העלויות הכלליות לתחזוקת המחשבים.

חברת המחשוב גם יכולה לשמש כסוג של ביטוח לבעיות טכניות גדולות, כי אתם יודעים שיהיה מישהו שם שיעזור לכם ברגע שבו יצוצו בעיות שונות. אתם יכולים להשקיע פחות זמן בטיפול בתקלות המחשבים ויותר זמן כדי לוודא שהעסק שלכם אכן נמצא בנתיב ההצלחה.

הבחירה בחברה שתשמש כחברת המחשוב שלכם יכולה להיות הרבה יותר קלה כאשר אתם יודעים מה אתם מחפשים ויכולים לשאול את השאלות הנכונות.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים