כיצד ניתן להשתמש בגלויות כקופונים המחולקים בדיוור ישיר

כבעלים של עסק קטן, אתם תמיד מחפשים את הדרך היעילה ביותר לפרסם את החברה שלכם, למשוך לקוחות חדשים ולעודד את הלקוחות הקיימים להמשיך לרכוש אצלכם מוצרים או שירותים.

הדרך הטובה ביותר למשוך לקוחות פוטנציאליים וקיימים זה באמצעות שימוש בקופונים. אם תשלחו קופונים ישירות ללקוחות הקיים שלכם, תוכלו להגדיל את אחוז ה-ROI שלכם.

אתם יכולים להשתמש בניוזלטר או ברשתות החברתיות כדי לשלוח את הקופונים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם, אך לעיתים קרובות הלקוחות מתעצבנים על הדיוור האלקטרוני כך שהם מתעלמים אפילו מהקופונים הטובים ביותר.

תוכלו להבדיל את עצמכם מהמתחרים באמצעות שליחת קופונים המודפסים על גבי גלויות בנוסף לשליחת מיילים או פרסום ברשתות החברתיות.

להלן מספר טיפים שיסייעו לכם לודא שאתם מנצלים ביעילות את קופוני הגלויות:

 

טיפים לעיצוב הקופונים

שימוש בגלויות בשליחת קופונים בדיוור ישיר זו דרך פשוטה יותר ממה שאנשים בד"כ חושבים, אך חשוב לעשות זאת בצורה נכונה. הנה מספר הצעות:

• לוגו – ודאו שהלוגו שלכם מופיע בגלויות מקדימה ומאחורה.

• יצירת קשר- הוסיפו את כתובת אתר האינטרנט שלכם, כתובת החברה ומספר טלפון.

• סמנו אזור לגזירה – הוסיפו בגלויה אזור הניתן לתלישה כך שהלקוח לא יצטרך להסתובב עם כל הגלויה.

• הקצבת תאריך סיום – הוסיפו תאריך סיום לקופון כך שהלקוחות יצטרכו לפעול במהירות.

• שני הצדדים – המסר שלכם צריך להופיע בשני צידי הגלויה כך שהלקוח יראה אותו בשני הצדדים.

• צבע מלא – אל תנסו לחסוך כמה שקלים באמצעות שימוש בצבע שחור לבן או צבע בודד. צבע מלא מושך תשומת לב.

• קוד לשימוש באינטרנט – אם יש לכם חנות מקוונת, הוסיפו לגלויה קוד שתוכלו לשחרר אותו גם באינטרנט שך שהלקוחות שלכם להשתמש בו בחנות המקוונת שלכם.

 

טיפים לדיוור ישיר של קופונים

הקופונים שאתם מציעים תלויים במוצרים או השירותים אותם אתם מציעים ללקוחות. אתם יכולים לבחור להציע הנחה על המוצר או השירות הפופולרי ביותר שלכם וכך תוכלו לעודד רכישה ולעורר את עניין הלקוחות. אם אתם מציעים מוצר עונתי, הציעו את הקופון בהתאם לעונת השנה הרלוונטית. כמו כן, אתם יכולים להציע קופון פשוט המעניק 20% הנחה בקנייה מעל 100 ש"ח.

 

התמקדו בקהל המטרה

ערכו רשימה של אנשים המקבלים את הגלויות ונסו להשאיר אותו כמה שיותר ממוקדת. אין צורך להרחיב בצורה ניכרת את רשימת התפוצה שלכם. הפן הגיאוגרפי הינו אחד השיקולים המרכזיים בדיוור ישיר, במיוחד אם אתם עסק מקומי המשרת את הקהילה המקומית בלבד. אם מאגר הלקוחות שלכם הוא ארצי, קהל המטרה צריך להכיל את הלקוחות האידיאלים מבחינתכם.

 

היתרונות בשימוש גלויות כקופונים

היתרון המרכזי בשימוש בגלויות הוא שלמעשה הגלויות מתומחרות במחיר סביר. בנוסף, הן תכליתיות ומאפשרות לכם למקד את הפרסום על בסיס דמוגרפי. כשאתם משתמשים בגלויות כקופונים, אנשים חשים נטייה לתת למוצרים או השירותים שלכם ניסיון, במיוחד אם הם מוצעים בהנחה משמעותית.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים