עצרו וחשבו על כל החומר השיווקי שהפקתם כדי שיתמוך בעסק שלכם: פרסומות, קטלוגים, ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, מעטפות, אתר אינטרנט, עמודי מותג ברשתות החברתיות, בלוגים ועוד. שם החברה והלוגו תמיד מופיעים על כל אחד ואחד מהחומרים השיווקיים.
אך האם הלוגו שלכם בלתי נשכח?
כשעורכים השוואה בין לוגו המכיל מילים ללוגו המכיל תמונות, הלוגו עם התמונות תמיד יזכה בגלל הזיכרון החזותי של הצופה. למעשה, מעל ל-40% מהלקוחות דיווחו שיותר קל להם לזכור את מה שהם רואים בניגוד לתוכן שהם קראו או שמעו.
הלוגו הוא אבן היסוד של המותג שלכם. בין אם יצרתם אותו בעצמכם או השתמשתם בעיצוב מקצועי עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:
האם הוא מעביר את המסר שלכם?
הלוגו מציג את היתרונות העיקריים של המוצר או השירות שלכם. הלוגו יכול להכיל משמעויות רבות ומעביר ביעילות את המסר באמצעות שילוב של מילים, תמונות וצבעים.
האם הוא מבדיל אתכם מהמתחרים?
אם אתם נמצאים בתחום תחרותי, הלוגו שלכם מהווה דרך מהירה והחלטית להבדיל אתכם משאר המתחרים ומדגיש את הנישה שלכם. באמצעות הלוגו תוכלו להוכיח שאתם יציבים, מקצועיים ומחויבים לעסק שלכם.
האם הוא משאיר רושם חיובי?
יכול להיות שאנשים ישכחו את השם של החברה שלכם, אבל יהיה להם הרבה יותר קשה לשכוח את התמונות המקושרות אליו. אתם יכולים לטפח זיכרון חיובי אצל לקוחותיכם על ידי שיוך המותג שלכם לסמלים חזקים שקל לזכור אותם.
האם הוא תואם את הציפיות שלכם?
אם אתם נמצאים בתעשיה יצירתית, הפקת לוגו מקצועי זה תנאי מקדים. כאשר אנשים רוכשים מוצר או שירות, המקום הראשון שהם מחפשים בו הוא גוגל. גוגל מוביל אותם אל אתר האינטרנט שלכם, שם הם צריכים למצוא שילוב חזק של תמונות ותוכן שיווקי. הלוגו הוא הבסיס של כל יוזמה עסקית, ההיבט המרכזי של העסק שלכם.
האם הוא תורם לחיזוק נאמנות הלקוחות שלכם?
לוגו איכותי יוצר נאמנות מצד הלקוחות והעובדים שלכם. יתרה מזאת, הלוגו משמש כאמצעי המראה את הקשר של הלקוחות והעובדים למוצר או השירות שלכם לחברים ולבני משפחה בעיקר דרך הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק וטוויטר. נסו ליצור לוגו שאנשים ירצו לשלב בחייהם ואף להעביר לאחרים.