הלקוחות רוצים לקנות מוצרים ושירותים נהדרים. הם יכולים לקנות את אותם המוצרים והשירותים במקום אחר, הנה מה שהם רוצים ממכם:
1. מקצועיות
לקוחות רוצים לעשות עסקים עם אנשים רציניים שיודעים מה הם עושים ומעוניינים להבין לעומק את האומנות שלהם.
2. יושרה
יושרה פירושה להיות טובים כמו המילים שלכם ולהיות מוכנים לנקוט עמדה גם כאשר זה לא מתאים ללקוחות או החברה שלכם.
3. אמפתיה
כדי להראות שאכפת לכם מהלקוחות שלכם, אתם חייבים להקשיב להם ולנסות לראות את העסק והמצב מנקודת המבט של הלקוחות.
4. תבונה
אתם לא חייבים להיות מומחים בכל דבר, אבל אתם חייבים להתמחות במוצרים שלכם, בתעשיה שלכם וכיצד אתם יכולים לעזור להם להיות יותר מוצלחים.
5. יצירתיות
לקוחות רוצים שתפתרו להם בעיות ותייצרו עבורם הזדמנויות בדרכים חדשניות שלא היו עולים על דעתם באופן טבעי.
כשהלקוחות רואים שיש לכם את התכונות שלהלן, הם נותנים לכם משהו יקר ערך בחזרה: האמון שלהם.