חודש ינואר זה זמן מצויין לערוך ביקורת עצמית ולבדוק את המציאות בה אתם נמצאים. להלן 5 אסטרטגיות שיווק לשנה החדשה שיסייעו לחברה שלכם לצמוח ולהגיע למטרות החברה
1. שלחו יותר מיילים שיווקיים
זו הדרך היעילה ביותר להביא טראפיק לאתר האינטרנט שלכם, להגדיל את אחוזי המכירות ולבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם. אם אתם כמו מרבית בתי העסק השולחים ניוזלטר תקופתי המכריז על השקות מוצרים חדשים או אירועי מכירה אתם אפילו לא מתקרבים לניצול המקסימלי של כלי זה. אתם חייבים לפחות פעם בשבוע לשלוח מייל, פעמיים בשבוע אפילו עדיף. ודאו שאתם שולחים תוכן חדש, פשוט ומעוצב.
2. צרו שני עמודי תוכן חדשים בכל שבוע
הוספת עמודים חדשים לאתר האינטרנט שלכם מדי שבוע תשפר את מיקומכם במנועי החיפוש השונים. אחד הפרמטרים המרכזיים שגוגל בודקת בעת דירוג אתרים זה תוכן חדש, איכותי, רלוונטי וייחודי. התוכן יכול להיות פרסום פוסט בבלוג שלכם, הוספת שאלות תשובות בנושאים שונים, מחקר כלשהו או כל עמוד תוכן אחר.
3. צרו תוכן להפצה
התוכן באתר שלכם זה רק חצי מהקרב כשמדברים על קידום אורגני. הגורם השני זה קבלת לינקים לאתר שלכם. הדרך הטובה ביותר להשיג זאת זה באמצעות יצירת תוכן איכותי ששווה לשתף אותו (כגון: אינפוגרפיקה, מאמרים או קטעי וידאו) והפצתו בבלוגים, באתרי אינטרנט של שותפים שלכם ובאתרי אינטרנט הקשורים לתעשייה.
4. היו יותר מעניינים בפייסבוק
רוב בתי העסק עושים עבודה גרועה בכל הנוגע לניהול מערכת היחסים עם הלקוחות בעמוד הפייסבוק שלהם. לא רק שאתם מפספסים הזדמנויות, אלא זה גם תורם לחשיפה של העמוד שלכם ללקוחות נוספים. נסו לשאול את עצמכם האם העמוד שלכם מעניין מספיק כדי שתעשו לייק לעמוד. כדי להיות יותר מעניינים אתם צריכים לדבר עם הקהילה שלכם, לשתף חדשות מעניינות או כל פוסט אחר שאתם חושבים שיעניין את המשתמשים שלכם.
5. עשו אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם לסמארטפונים וטאבלטים
סמארטפונים וטאבלטים נמכרים כיום יותר ממחשבים ויותר ויותר אנשים משתמשים בהם כדי לגלוש באינטרנט. חוויית הגלישה של המשתמשים צריכה להיות אינטואיטיבית ומותאמת לאנשים המשתמשים במכשירים אלו.
למשתמשים הגולשים באייפון או אייפדים קל יותר לגלול למטה את העמודים מאשר ללקוץ על לינקים כדי להגיע לעמודים חדשים. אף עמוד לא צריך לגלול שמאלה או ימינה, הכפתורים וטופס יצירת הקשר צריכים להיות גדולים וברוחב המסך. בממוצע כ-25% מהגולשים שלכם משתמשים במכשירים ניידים ואתם חייבים להתאים את הרזולוציה המתאימה.