תקציר מאמר מתוך אתר
במקום להשאיר את השיווק שלכם לאחרים, כדאי ללמוד את השטח ולאחר מכן לבצע את החלקים המתאימים ביותר לאישיות שלכם. קחו בחשבון שתמיד ניתן להעסיק פרילנסרים לעבודות שיווק ספציפיות, אתם לא צריכים לעשות הכל בעצמכם.
לבעלי עסקים קטנים יש תקציב קטן לשיווק, ישנם מספר דרכים להעסיק עובדים בתשלום סמלי, החל מאנשי מקצוע מתקדמים וכלה בסטודנטים המתמחים בשירותים שאתם צריכים. כאשר יש רצון תמיד יש דרך.
אך לפני שאתם מתחילים ומעסיקים עובדים שיעזרו לכם בשיווק, אתם צריכים לבנות תוכנית שיווקית. כדי לבנות את האסטרטגיה שלכם אתם יכולים לבצע מספר דברים:
1. שלמו עבור הכשרת עובדים.
מורים, רופאים, עוזרים ומנהלים צריכים לקבל הכשרה בהתאם לתפקידם. כאשר מגיע הזמן ליישם אסטרטגית שיווק יעילה כדאי ללמוד מאנשים אחרים שהצליחו בתחום. ההכשרה יכולה לחסוך לכם זמן, כסף (בטווח הארוך) ובלבול.
2. קראו ספרי שיווק ידועים.
חלק מאיתנו עובדים עם תקציב שיווק קטן יותר, לכן הם לא יכולים להרשות לעצמם לעבור קורסי הכשרה. ניתן לרכוש ספרי הדרכה שיעזרו לכם להגיע לרעיונות יצירתיים, כגון ספרי הדרכה של שיווק לפי עונות השנה.
3. אלתרו ונסו לבחון דרכים חדשים.
הפילוסופיה הנ"ל אפקטיבית יותר לאחר שניסיתם את גישות הקודמות. אילתור ללא ידע מוקדם יכול להיות מסוכן, אבל אחרי כל תהליך ההכשרה, מגיע הזמן שפשוט צריך לנסות ולראות מה יקרה.
שיווק אינו מיועד לכל אחד, אבל הכרחי לכל בית עסק. כשהשיווק הופך לנושא קריטי, אתם תמצאו דרכים לבצע אותו. אניטה קמפבל מייסדת אתר טרנדים לעסקים קטנים מדברת על כך שהטכנולוגיה מגדילה את האישיות של בית העסק ויכולה לעזור לכם לשווק את השירותים שלכם בלי להסתכן יותר ממה שצריך.
אתר האינטרנט שלכם הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק, הוא יכול לשמש כבסיס התחלתי לכל עסק ומשווק מתחיל, ומהווה דרך לשיתוף והפצת המסר שלכם.
מילים שנבחרו בקפידה
תמונות וקטעי וידאו באתר שלכם יכולים לדבר בשמכם בזמן שאתם תנוחו או תעבדו אחד על אחד עם הלקוח. אתר אינטרנט אפקטיבי יעיל יותר מהפקת ברושור.
בנוסף, אניטה מדגישה את תפקיד העובדים בשיווק. היא טוענת שחדשנות יכולה לבוא מהצוות שלכם רק אם תטפחו סביבת תומכת. הם יכולים להיות שחקני מפתח באסטרטגיית השיווק שלכם.
המטרה היא לשלב את העובדים בתהליך
צרו צוות עובדים שיאהב לסייע ללקוחות שלכם. הפכו אותם למומחים בכל מה שנוגע לחברה לכם, מה יש לכם להציע ואיך הם יוכלו לעזור ללקוחות שלכם. העובדים שלכם הם השגרירים של החברה שלכם והם מחזיקים עמדות מפתח בתחום השיווק.