פרסום אונליין באמצעות קמפיין פרסום ממומן בגוגל (PPC) זו אופציה נהדרת לבעלי עסקים קטנים שתלויים בתקציב, אתם משלמים רק עבור מה שאתם משתמשים.
אך לפעמים הקמפיינים שלכם לא הולכים כפי שאתם רוצים. חברת Wordstream, מסייעת להרים קמפיינים ממומנים ומציעה מספר טיפים לשיפור הקמפיינים:
1. בחנו את הערך שלכם. כשאתם פותחים חשבון קמפיין ממומן חדש חשוב לבדוק את אפקטיביות הקמפיין לעסק שלכם. לכן, לפני שאתם מתחילים את הקמפיין נסו לבדוק כמה יעלה לכם קליק. גוגל מציעה כלי חינמי שמעריך את כמות הטראפיק בכל מילת חיפוש.
2. בססו את התקציב שלכם על רווחיות. לפעמים מנהלים שוכחים להתמקד על המטריקה החשבוה ביותר: רווחיות. חשוב לבסס את ההחלטות שלכם על בסיס רווחיות החברה והאופן שהעסק שלכם פועל. אתם צריכים להשקיע יותר באזורים המניבים לכם רווחים נוספים.
3. פעמים רבות מפרסמים קובעים מחיר שרירותי אותו הם מוכנים לשלם מפני שהוא מתאים למסגרת תקציב השיווק. אך אם אתם יוצרים לידים ומכירות רווחיות, אתם לא צריכים להגביל את התקציב שלהם. אתם יכולים לתת תקציב שיביא לכם את הטראפיק שאתם צריכים.
4. אל תקצצו בתקציב קמפיינים לא רווחיים עשו להם אופטימיזציה. אם אתם מריצים קמפיין לא רווחי, אתם צריכים לפתור את הבעיה באמצעות ביצוע שינויים בקמפיין ואופטימיזציה.
5. הבינו שהעסק שלכם עונתי. בכל פעם שאתם מתחילים קמפיינים חשוב לבדוק את התנודות העונתיות לפני שאתם קובעים את התקציב. לדוגמא, אם אתם מוכרים טיולי סקי, בחודש יולי אתם צריכים לקצץ בתקציב ולהגדילו בחודשי החורף.