דפי נחיתה הם אמצעי חשוב ביותר להניע את הגולשים לפעולה. הגולשים ידועים ככאלה הקצרים בזמן וסבלנות, ושזמן השהות הממוצע שלהם בדף הוא מספר שניות בודדות.
לכן, ככל שהמסר שתעבירו בדף אחד יהיה מתומצת וממוקד יותר, כך גדל הסיכוי כי הוא יצליח להניע לפעולה הרצויה (שיכולה להיות מעבר לאתר האינטרנט שלכם להיכרות מעמיקה יותר עם העסק, השארת פרטים לצורך התקשרות, הצטרפות לרשימת תפוצה או אפילו רכישה). כל גולש שמונע לפעולה מגדיל את יחס ההמרה שלכם, היחס בין מספר הקלקות על מודעה למספר הפעמים בהם המודעה הניעה לפעולה.
האם דף נחיתה יכול להחליף אתר אינטרנט?
דף נחיתה הוא ממוקד מאוד, שיווקי, אמור למשוך מאוד את העין ולהכות בברזל בעודו חם. כל המטרה שלו היא להניע גולש לפעולה. גם אתר אינטרנט נועד בסופו של דבר להניע גולש לפעולה, אך פעולה זו יכולה להיות ארוכת טווח ולאו דווקא מידית. מטרתו של אתר אינטרנט היא לבצע היכרות בין הגולש לביניכם, לאפשר לגולש לקרוא מידע ולהעמיק בתחום המעניין אותו ולזכור אתכם לטובה כאשר יצטרך לבצע רכישה בתחום העסק שלכם. לכן, דף נחיתה לא מחליף אתר אינטרנט ולהיפך. כעסק אתם זקוקים לנציגות של שניהם ברשת.
מה חשוב בדף נחיתה?
חשוב כי בדף נחיתה, בין אם אלה דפי נחיתה בחינם אותם תיצרו לבד ובין אם כאלה אותם יוצר עבורכם אדם מקצועי, יהיה מסר ברור וחד. המלל צריך להיות קצר, פשוט ומובן, להיות כתוב באופן שיווקי, סוחף ומעניין. העיצוב צריך להיות צבעוני ואטרקטיבי אם כי לא מקושקש מדי כדי לא להסיח את דעתו של הגולש ולטשטש את המסר.
היחס בין תוכן מילולי וויזואלי צריך להיות נכון והם צריכים להשתלב היטב יחד על גבי הדף. כדאי להכניס גם תמונות וסרטונים ההופכים את הדף למעניין ושישאיר את הגולש מעל מספר שניות. אלמנט נוסף שצריך להיות ברור ומודגש הוא תיבת הצור קשר. תיבת הצור קשר צריכה להיות ממוקמת במקום בולט שיניע את הגולש להשאיר פרטים. אין צורך להלאות את הגולש בהשארת פרטים רבים מדי. אם מטרת הדף היא להניע לרכישה, הדגישו את האופציה לרכישה בדף.
דפי נחיתה בחינם או בתשלום?
היום מציעות חברות שונות של קידום אתרים , מערכות בהן ניתן ליצור דפי נחיתה בחינם בכוחות עצמכם. אותן מערכות מספקות לכם ארגז כלים מקצועי וכל שנותר לכם הוא לבחור בין האופציות הקיימות ולהריץ את הדף. יצירת הדף היא למעשה רק ההתחלה. מערכת יצירת דפי נחיתה בחינם מאפשרת לכם לערוך את הדף ללא הגבלה, לשנות כותרות, לשנות עיצובים, פונטים וגדלי אותיות.
כעת מומלץ ביותר לבחון את התוצאה לאורך זמן באמצעות גוגל אנליטיקס, המבצעת סטטיסטיקות שונות לגבי הדף כמו יחס ההמרה, מספר הגולשים שנכנסו לדף בשעה או יום, הזמן בו שהו הגולשים הנכנסים ועוד. ניתן גם בכתובת דף נחיתה אחת להעלות שתי וריאציות שונות של דף הנחיתה ולראות איזו מהן עובדת טוב יותר. יתכן כי דף נחיתה שעוצב על ידי אדם מקצועי יעבוד טוב יותר אך כל שינוי שתרצו לעשות יעלה לכם. במערכת דפי נחיתה בחינם יש לכם אפשרות לניסוי וטעייה עד קבלת התוצאה הטובה ביותר.