כדי להבטיח שהפוסטים שאתם מפרסמים בפייסבוק יגיעו למספר רב יותר של אנשים, אתם חייבים לתזמן אותם בצורה הנכונה. להלן מספר טיפים כיצד לעשות זאת.
כשאתם מפרסמים פוסט בפייסבוק והפוסט מצליח: אתם מקבלים מאות שיתופים, הערות ולייקים. לכן מיד לאחר מכן אתם מתכוננים לפרסום פוסט נוסף. בסופו של דבר, הפוסט השני לא מקבל את אותם התגובות מפני שפרסמתם אותו מוקדם מדי. לא חיכיתם שהפוסט הקודם יפסיק לקבל תגובות ופספסתם את ההזדמנות ליצור מעורבות גבוהה יותר עם הלקוחות שלכם.
חברת PageLever, חברה המתמחה בניתוח מידע בזמן אמיתי בפייסבוק, תזמון פוסטים וניהול עמודי מותגים טוענת כי 19 אחוזים מהחשיפות והפעילויות בפלטפורמות החברתיות מתרחשות בסביבת ה-feed. ה-feed הוא המקום הכי חשוב להתמקד בו. .
התחרות בסביבת ה-feed של המשתמשים היא גבוהה ורק התוכן שהכי רלוונטי עולה לפסגה. ברנדן ארווין ברוק, מנהל מחלקת הצמיחה ב-PageLever מציע טיפים כיצד לתזמן את הפוסטים בפייסבוק:
מעורבות לקוחות משפיעה על הקידום האורגני
בעת פרסום פוסט בפייסבוק, פייסבוק מציגה את הפוסט לקבוצה קטנה של משתמשים. אם אותם משתמשים יגיבו או ישתפו את הפוסט, פייסבוק תציג אותו למשתמשים נוספים. זכרו הצלחה מולידה הצלחה.
פוסטים מקבלים את החשיפה האורגנית המירבית בשעה הראשונה לאחר פרסומם
עיתוי הפוסט הוא קריטי- אם תפרסמו פוסט בזמן שקהל היעד שלכם מוסח או עסוק בדברים אחרים, הפוסט יגיע להרבה פחות אנשים.
אתם חייבים לדעת מתי יש סיכוי טוב יותר שקהל היעד שלכם יחשף לתוכן שלכם.
תזמון הפוסטים מתרחש לרוב בניגוד לאינטואיציה
פייסבוק הוא מקום עסוק באמצע השבוע: רוב האנשים נמצאים בעבודה או בלימודים, קוראים או משתפים חדשות. המון דפי פייסבוק מפרסמים תוכן מפני שהאנשים שמנהלים את הדפים שלהם נמצאים במקום העבודה.
אבל נסו לחשוב על האופן שבו אתם משתמשים בפייסבוק. אם אתם כמו רוב האנשים, אתם כנראה משתמשים בפייסבוק בלילה.
עבור חברות רבות, הזמן הטוב ביותר לפרסם הוא לא באמצע היום. נסו לפרסם פוסטים בלילות באמצע השבוע ובסופי השבוע כאשר לאנשים יש יותר זמן פנוי.
אל תפרסמו פוסטים נוספים עד שהפוסט האחרון הפסיק להגיע לאנשים
אם תפרסמו פוסטים לפני שהפוסטים הקודמים הפסיקו להופיע בפידים של המשתמשים, תהיה ירידה דרמתית באחוזי החשיפה של הפוסטים שלכם.
לצערנו, פייסבוק לא מציגה למנהלי עמודים מתי הפוסטים מפסיקים להגיע למשתמשים.
נסו לחשוב כמשתמשים ולא כמשווקים
חשבו על התוכן שאתם מפרסמים, האם הוא קצר ולעניין? אם כן, אז זה משהו שאתם תרצו שאנשים יראו במהלך היום, כשהם עסוקים אבל עדיין מוכנים להקדיש מספר שניות לביצוע לייק, שיתוף או כתיבת הערה.
אם מה שאתם מפרסמים פוסט שדורש יותר תשומת לב, כמו וידאו שאורכו שלוש דקות, שמרו את הפוסט לשעות מאוחרות יותר במהלך היום, או אפילו ביום שישי אחר הצהריים או בסוף השבוע.
בנו, מדדו ולמדו מהתוצאות
כל מותג, כל עמוד וכל קהל יעד הם שונים. תוכלו לבצע אופטימיזציה לאחר שתסתכלו על המספרים וקבעו מה עובד עבורכם. אם אין לכם מספרים שמהם תוכלו להסיק מסקנות, אל תבזבזו את הזמן והמשאבים שלכם.