ביזנס סיטי

ריהוט שחייב להיות בכל משרד

מאת: צ'יינה ביי

בלי ששמנו לב המשרד שלנו הפך לבית השני שלנו. כאנשי עבודה, פעמים רבות אנו חורגים משעות העבודה הפורמליות ומוצאים את עצמנו משקיעים זמן נוסף בעבודה, מתוך נאמנות לעסק ומתוך רצון לסייע לו להצליח.

מכוון שאנו מבלים שעות רבות במשרד ישנה חשיבות עצומה לנראות שלו, לסדר בו ולנוחות שלנו במרחב. כיום לשמחתנו ישנם פתרונות ריהוט מגוונים למשרדים, וניתן לבחור בקלות בין העיצובים השונים וליצור סביבת עבודה נעימה.

נוחות לפני הכל

עבודות משרדיות עלולות לשחוק וזו מהסיבה הפשוטה שבעבודות אלו יושבים מרבית שעות היום מה שעלול לגרום לכאבים בגב התחתון ושרירים תפוסים.

על מנת שעובד משרד יוכל להתרכז בעבודתו שעות מרובות ושיפיק את מיטבו בזמן העבודה חשוב לדאוג לו לנוחות מרבית. כיסא מנהלים לדוגמא, יכול בקלות לענות על הצורך. כיסא המנהלים נוח למשתמש ובנוי לרוב בצורה אנטומית נכונה שמתאימה לישיבה ממושכת מה שעוזר מאוד לעובד/למנהל לעסוק במלאכתו בצורה הטובה ביותר.

פינות עבודה אפקטיביות לעובד

המאפיינים של המשרדים משתנים בהתאם לגודל המשרד, סוג העבודה המתבצעת, כמות העובדים בו ודרגתם.
לכן כל משרד מאופיין בצורה שונה וכמובן שהריהוט המשרדי שבו ישתנה בהתאם לצורך ההתנהלות השוטפת.
עם זאת ישנו מאפיין אחד לכולם והוא הצורך בפינת עבודה אישית הכוללים כיסא נוח, שולחן עבודה ומחשב.

במשרדים רבים נהוג לאכלס מספר עובדים באותו חלל העבודה, לכן מומלץ לבחור ריהוט מתאים שיאפשר נוחות מלאה לעובדים, בחירת ריהוט נכון למשרד ייצור מרחב חלל גדול ולא יצור הרגשת מחנק – דבר המשפיע על תפקודו של העובד לאורך זמן.

בנוסף, בכל משרד מנהל שבו כבר קיים כיסא מנהלים, חשוב להתאים שולחן משרדי שיתאים לצורכי המשרד, חשוב מאוד שהריהוט יאפשר פונקציונאליות מלאה, נראות יוקרתית, ישיבות ואפשרות לאירוח לקוחות.

השקיעו מחשבה בבחירת ארון אחסון

דבר נוסף חשוב בעזרתו ננהל את המשרד בצורה מסודרת הוא ארון אחסון. ישנו מבחר גדול בתחום האחסון הכולל ארונות מעץ או ממתכת, ארונות מפלסטיק או אפילו קוביות אחסון פתוחות ומעוצבות.

ידוע לנו שבעבודה המשרדית נצברת המון ניירת, טפסים, חוזים והסכמים הדורשים תיוק, לכן מומלץ לבחור בארון אחסון שמצד אחד מכיל מספיק מקום לקלסרים, ומצד שני מכיל מגירות בהן נאחסן מידע עסקי שכדאי לשמור סגור ורחוק מהישג ידם של אחרים. ארונות האחסון אם כן הינם אביזר חובה אשר חייב להיות חלק בלתי נפרד מריהוט המשרד שלנו.

ריהוט המשרד ועיצובו בסופו של דבר מנוהל על ידי תקציב. כאשר אתם חוברים ספק של ריהוט משרדי עליכם לקחת בחשבון את עלות המוצר. המשוואה פשוטה, עלות המוצר + הצורך המשרדי + תפיסת חלל החדר = תפקוד מלא של העובדים במשרד תוך התחשבות בתקציב החברה.