המאמר באדיבות: עדי פינוי דירות
בעלי משרדים שעומדים לעבור למקום חדש או כאלה שמעוניינים לסגור את המשרד בשל יציאה לגמלאות צריכים לבצע את פינוי המשרד בצורה נאותה. יש שורה שלמה של הכנות שכדאי להקפיד עליהם ובשורות הבאות נראה כיצד תוכלו גם אתם לבצע פינוי משרד מוצלח, מהיר ואפקטיבי.
הכנת חומרי אריזה ועטיפה
פינוי נכון של המשרד מתחיל בתכנון נכון. חשוב מאוד לתכנן את שלבי הפינוי, החל מרכישה של חומרי האריזה, דרך השגת אמצעי ההגנה שנועדו למנוע פגיעה בציוד חשוב וכלה בסימון הארגזים וארגון של רכב ההובלה.
חלק מהציוד המשרדי שאותו מפנים ניתן לארוז בארגזים סטנדרטיים ולכן ניתן לעשות שימוש בארגזי קרטון רגילים, שכולם מכירים. ציוד אחר צריך לארוז בדרכים אחרות כגון שימוש בארגזים קשיחים גדולים במיוחד או תוך כדי עיטוף הפריטים באמצעות ניילון נצמד או פתרונות עיטוף אחרים.
לכן, לפני שמתחילים לבצע את פינוי המשרד יש לדאוג להכנת כל חומרי האריזה, ניירות הדבק ופתרונות העיטוף שבהם ייעשה שימוש.
אריזה נכונה למניעת נזק
ציוד משרדי כגון מחשבים, שרתים, ציוד לרשתות מחשבים, כסאות משרדיים, ספות להמתנת לקוחות, שולחנות או שטיחים יכולים להינזק אם אורזים אותם בחופזה או באופן בלתי נכון. כל מוצר, פריט או תכולה ניתן לארוז בצורה מתאימה ועל ידי כך לשמור עליו מפני נזק.
בין היתר ניתן לעשות שימוש בקלקרים ייעודיים, בארגזים מיוחדים ומרופדים, בעיתונים ישנים או סמרטוטים לריפוד. במידה וקיים ציוד כבד במיוחד או כזה שמחירו רב, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בפינוי, אריזה ובהובלה.
סימון תכולת הארגזים
במידה ותכולת המשרד כוללת לא מעט ארגזים ארוזים, מומלץ מאוד לבצע סימון של כל ארגז וארגז. למרות שנראה שיש בכך בזבוז זמן, הרי ששמירה על הסדר תסייע מאוד בהמשך, בפריקת הארגזים ובמציאת כל פריט תכולה חשוב מבהירות ובקלות. כדאי לרכוש עטי סימון ומדבקות כדי שתהליך זה יהיה מהיר ונוח.
מציאת פתרונות הובלה
שלב אחרון ולא פחות חשוב מכל יתר הדברים הוא למצוא את פתרונות ההובלה המתאימים שבאמצעותם ניתן לפנות את כל הציוד והרכוש מתוך המשרד. ניתן לשכור רכב מסחרי שיכול להתמודד עם כל פריטי הציוד בהובלה יחידה או בסבבים ספורים.
אפשרות אחרת היא לשכור שירות מקצועי של פינוי. בדומה לשירות של פינוי דירה איכותי ניתן גם כאן להיעזר בשירות כולל של הובלה ופינוי על ידי חברה מקצועית שצברה ניסיון בפינוי מכל הסוגים.