מאת: ענבל ראוכורגר
שימוש בשפה אחידה בעסק יאפשר לבנות זהות ברורה, לחדד את ה- DNA של החברה ולהיחקק בזיכרונם של הלקוחות ביתר קלות. אז אילו מוצרי דפוס יעזרו למתג את העסק? תשובות במאמר שלפניכם.
מעטפות עם לוגו העסק
המעטפות הן כלי שיווקי רב עוצמה, שמסייע ביצירת רושם ראשוני חיובי בקרב הלקוחות. מעטפה מושקעת הנושאת את לוגו העסק, הסלוגן המאפיין את החברה, פרטים חיוניים ליצירת קשר וכתובת הם פריט מאסט לכל חברה.
בשל חשיבותה, מומלץ להשקיע בעיצוב המעטפה ולהוסיף לה פרטים שיבלטו ויקפצו לעין. למשל: בית דפוס מקצועי יוכל לעצב עבורכם איור קטן בחלקו התחתון של המעטפה, ולקשר בין האיור לבין המתרחש בעולם העסקים, בארץ או בעולם, כפי שעושה גוגל. לדוגמה: איור של שמש /שמשייה עם בוא הקיץ, מטרייה בעונת החורף, שופר בראש השנה או זיקוקים/ דגל ישראל ביום העצמאות.
בדרך זו תוכלו להסב את תשומת לבו של הלקוח אליכם ולהוכיח לו שאתם "עם היד על הדופק", ומתכתבים עם הנעשה סביבכם.
אפשרות נוספת: כל בית דפוס המכבד את עצמו מעסיק גרפיקאי מקצועי, שיוכל לעצב עבורכם במהירות ובקלות קוד סריקה המוטבע במעטפה, כשסריקתו תוביל את הלקוח לאתר הבית של החברה במובייל. זהו מסר צעיר, עדכני ויעיל ליצירת חיבור בין הלקוח לאתר שלכם.
כרטיס ביקור עדכני ומסוגנן
פריט חובה נוסף לכל עסק הוא כרטיס ביקור. כאן איננו מתכוונים לכרטיסים הפשוטים בצבעי שחור-לבן, שהלקוח עייף מלראות אותם וממהר להיפטר מהם לאחר הפגישה, אלא לכרטיסי ביקור יצירתיים, מפתיעים ומשעשעים.
תוכלו לבחור בכרטיס בגודל ייחודי, כרטיס ביקור שנפתח לשני חלקים, כרטיס ביקור בתוך מעטפה קטנה במיוחד, כרטיס ביקור הנושא תמונה אישית כהלצה על תמונות "מאג שוט", כרטיס שמעוצב כבאנר העליון בעמוד הפייסבוק ועוד ועוד.
כמו כן, תוכלו לבחור בכרטיסי ביקור בעלי תוספות מיוחדות כמו לדוגמה: כרטיס ביקור נפתח המכיל עוגייה, מסטיק או סוכריית גומי, כרטיס שהופך למעמד למשקפיים, כרטיס ביקור שחלקו הפנימי מכיל התקן זיכרון נייד למחשב, כרטיס ביקור המכיל פצירה לציפורניים (עבור עסקים בתחום הקוסמטיקה) והדוגמאות רבות וטובות.
בעיקרון, תוכלו לבחור כמעט בכל חומר, גודל וצבע בכדי לעצב כרטיס ביקור ייחודי לעסק שלכם. מומלץ לחשוב מחוץ לקופסא ולראות מה כל בית דפוס מציע לכם.
מגנטים למטבחון במשרד
אנשים אוהבים לאסוף מגנטים ועושים בהם שימוש רב. כהוכחה ניתן להציץ במטבחון בעסק ולצפות בכל אותם מגנטים שהפכו את דלת המקרר לפסיפס. כלי שיווק זה אינו יקר ויעילותו גבוהה.
אנו ממליצים לבחון אילו עיצובים זמינים עבורכם בבית הדפוס. לעיתים שימוש בתבנית קבועה זול יותר, אך פחות אטרקטיבי ולכן בבחינת העלות מול התועלת- המגנטים המעוצבים אישית מנצחים, ושווים את ההשקעה הכספית שתתבקשו לשלם בעבורם.
לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, העיקר שתזכרו להטמיע במגנט שלושה פרטים הכרחיים: שם העסק, סלוגן העסק ומספר טלפון ליצירת קשר. מומלץ כמובן לכלול כמה מילים על עיסוקכם, או לוותר לחלוטין על המלל ולבחור בלוגו ופרט אחד נוסף כגון: כתובת מייל, קוד לפייסבוק או מספר טלפון. בהצלחה!