תקציר מאמר מתוך אתר מקום העבודה בד"כ גדל בהתאם לעסק שלכם. חברות סטארט אפ רבות מעדיפות לעבוד מהבית אך כשהעסק מתרחב, המשרד הביתי כבר לא מספיק. האם זה …
קרא עודמגזין העסקים
12 דרכים לזהות עובדים בעלי יכולות ניהול
העסקת עובדים בחברות סטארט אפ זה לא רק למצוא אנשים שיוכלו להשלים משימות כלליות. היזמים חייבים לודא שחברי הצוות החדשים יוכלו לבצע כל משימה וישארו זמן רב בחברה …
קרא עוד10 דברים שכל עסק קטן צריך לעשות
תקציר מאמר מתוך אתר רוב האתגרים בהקמת עסק חדש מתייחסים לעשיית הדברים הקטנים בצורה נכונה. כמו שכל מאמן טוב אומר בנקודה כזו או אחרת: הבסיס מביא אתכם לפסגה. …
קרא עודהאם הגענו לעידן "תור הזהב" החדש של שירות לקוחות?
לעיתים קרובות לקוחות נזכרים ב"ימים הטובים" של שירות לקוחות. בעזרת הטכנולוגיה של היום, גם אתם תוכלו לתת שירות כאילו זה 1955. אם תסתכלו סביב תוכלו לראות ראיות מוצקות …
קרא עודאיך להתנצל בפני לקוחות
סביר להניח שבשלב כזה או אחר תפשלו וכשזה יקרה כדאי שתהיו מוכנים. יהיו זמנים במהלך הקריירה שלכם בהם תעשו טעות ענקית (אפילו כמה פעמים). אתם תפילו כדור על …
קרא עוד6 סימני אזהרה המראים למה לא תצליחו לסגור עסקה
אל תבזבזו את הזמן שלכם על עסקה מתה. אם תבחינו באחד מששת הסימנים הבאים, הגיע הזמן להמשיך הלאה. כמו במשחק פוקר, ללקוחות פוטנציאליים יש מספר "סימנים" המראים את …
קרא עודכיצד לתת ולקבל ביקורת חיובית
ביקורת בדרך כלל פוגעת ברוב האנשים אך אם תגידו אותה בצורה נכונה, תוכלו לתת השראה הן למבוקר והן לנותן הביקורת. להלן 5 טיפים שיסייעו לכם להפוך את הביקורת …
קרא עוד42 טיפים להפקת אירוע עסקי בלתי נשכח
אירועים בלתי נשכחים לא רק קורים, כדי לארגן ולתחזק אירוע נדרש תכנון רב. בין אם מדובר בועידה או סמינר או יום לקוחות ובין אם יש לכם 3 שבועות …
קרא עודכיצד שיחות טלמרקטינג יכולות להיות כיף
התהליך הפשוט הזה יכול לעזור לכם להפוך שיחות טלמרקטינג ממטלה משעממת לתענוג. בניגוד לאמונה הרווחת, שיחת טלמרקטינג לא צריכה להיות מטלה משעממת ויומיומית. למעשה, שיחת טלמרקטינג יכולה להיות …
קרא עודאיך אתם יכולים לקרב בין העובדים שלכם
תקציר מאמר מתוך אתר 1. ערכו דיון בנושא שאף אחד לא מתמחה בו מצאו נושא שיגרום לכולם להבין שהם צריכים ללמוד ולא ללמד, להכתיב או להוביל. עבדו ביחד …
קרא עוד